Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Spazik

7. 12. 2009 20:57
diskuze

diskuze k článku na neoficiálním fóru UHK:

(přístupné pouze pro studenty a zaměstnance UHK)

http://krajta.com/?Otevrena-diskuze-UHK-FIM-s-financnimi-problemy-PDF-bez-nich-Co-to-je-za-blbost&t=8593

0 0
možnosti
KK

Lisinha

7. 12. 2009 9:08
jenom technická,

pokud se ty statisíce zaplatily za kompletní grafický manuál, tak je to naprosto přiměřená cena; ono vyrobit všecky možné návrhy hlavičkových papírů, vizitek, cedulek na dveře a vímjáčeho, na čem je logo, sice není ani trochu kreatývní, ale je to dost práce.

Což nemění nic na tom, že logo je trapný.

0 0
možnosti
OL

TheFlyingman

6. 12. 2009 23:56
Logo na diplomu

Na diplomech bude stejně jako nyní stále oficiální znak UHK, tedy český lev s latinským názvem univerzity, stejně jako je tomu nyní...

0 0
možnosti
ZV

vacek

6. 12. 2009 23:18
Mladejm nerozumíme...

Já mám právě pocit, že jak chtěl rektorát schválit něco "pro studenty", tak se rozhodli takto: Jsme starý a mladejm nerozumíme, tak zvolíme něco, čemu nerozumíme a to je tenhle logotyp". Pro mě to znamená jedno. Na diplomu prdel a univerzitní peníze v háji...:-/

0 0
možnosti
KN

Trupman

6. 12. 2009 21:31
Prázdná slova

Jakmile je něco "svěží" a "dynamické" tak rychle pryč od toho. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1833x
Jsem středoškolský učitel angličtiny a blog má proto, abych si každé dva roky vzpomněl na to, že chci něco neodkladně sdělit národu (a taky na to, abych si jednou za dva roky vzpomněl na to, že mám blog).